sobota, 8 września 2012

Wise


 W lipcowym ShinyBox między próbkami kosmetyków znajdował się mały 30 ml żel pod prysznic, pod nic mi nie mówiącą nazwą Wise. Jakoś tak wyszło, że żel został nietknięty, aż do wczoraj. Pierwszą rzeczą która mnie bardzo miło zaskoczyła był zapach... bardzo delikatny, ale wyraźny- dla mnie niezmiernie przyjemny. Wyczuwa się lekką nutę cytrusów i coś co nadaje zapachowi słodkości, ale nie jest przykre tylko delikatne. Jak dla mnie jeden z lepiej pachnących żeli pod prysznic, jakich do tej pory używałam. Ale zapach to nie wszystko. Konsystencja jest żelowa, nic wielkiego, ale po nałożeniu na skórę robi się konsystencji delikatnego musu- piany. Doskonale nawilża skórę, nie wysusza jej i ten zapach -poezja! Efekt miękkiej i delikatnej skóry utrzymuje się do rana. Kosmetyk ten jest produkcji szwedzkiej.





Historia firmy Wise

Firma WISE została założona w 1998 r. przez Gunillę Brunell, która rozpoczęła produkcję
 kosmetyków we własnej kuchni.
Obecnie produkty WISE powstają w szwedzkim mieście Mora.
Od samego początku firma używała do produkcji kosmetyków wyłącznie aktywnych
 składników pochodzenia roślinnego, unikając związków syntetycznych. Od ponad 12 lat
firma Wise pozostaje w zgodzie z tą zasadą i jest obecnie jedną z wiodących marek na rynku produktów ekologicznych w Szwecji.


Mi ten kosmetyk bardzo odpowiada, chętnie polece go wszystkim tym osobą które chcą by
 kąpiel również nawilżała a zarazem była delikatna dla skóry. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz