niedziela, 9 listopada 2014

Rozdanie!

Kochani!
Mam dla Was świetne rozdanie
Do wygrania zestaw 8 pędzli do makijażu.  Pędzle wykonane z naturalnego i syntetycznego włosia HD. Specjalnie zaprojektowany kształt, odpowiednia gęstość i długość włosia został w celu udoskonalenia równomiernego i odpowiedniego rozprowadzania kosmetyków. Oraz złocisty cień do powiek. 


Zasady:
1. Polubić fanpage PinStyle
2. Udostępnić ten post na FB
3. Napisać w komentarzu czy lubicie makijaż 
4. Dla chętnych - można zostawić komentarz pod postem na blogu :) ( podwoi to szanse )
http://pinolel.blogspot.com/
Rozdanie trwa 09.11.2014-23.11.2014 :)

Zapraszam do zabawy!







9 komentarzy:

  1. A pozwolę sobie pozostawić tu oto ten komentarz o treści : Mam Bardzo Zdolną Szwagierkę ! :D ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Tu też napiszę : Lubim siem malować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham i lubię makijaz :) Alicja Z.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zostawiam Komentarz :) ładnie tutaj i interesująco :)
    Joanna R.

    OdpowiedzUsuń
  5. 😉😉😉😉❤️❤️❤️❤️👯👯👯👯💞💞💖💖💖💖💗💗💗

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne pędzle! Kasia S ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny zestaw ! Dorota Ł.

    OdpowiedzUsuń
  8. Akurat chciałam kupić pędzle, bo moje są już "wysłużone" ;) Monika W.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nagroda potrzebna w codziennym funkcjonowaniu :-D Chetnie ja zgarne. Pozdrawiam. Sandra G.

    OdpowiedzUsuń