środa, 3 października 2012

Tangle Teezer

Tangle Teezer to nie jest zwykła szczotka, to specjalnie dopracowana szczotka która w błyskawicznym tempie rozczesuje włosy, nie niszcząc ich, nie łamiąc i nie urywając. Włosy nie elektryzują się, są jedwabiście miękkie. Dodatkowym plusem jest bardzo przyjemny masaż głowy towarzyszący czesaniu. Początkowo byłam sceptycznie nastawiona jak wzięłam ta szczotkę do rąk. Zwykły kawałek plastiku- tak sobie pomyślałam. Jednak po pierwszym użyciu zmieniłam swoje zdanie całkowicie- to nie plastik a specjalne tworzywo które bardzo służy strukturze włosa. Polecam wszystkim którzy maja problem z rozczesywaniem się :) - nawet osoba o włosach mocno rozjaśnionych- również działa :)











Szczotka została uznana za najlepszy innowacyjny produkt fryzjerski ze względu na swoje niezwykłe działanie:

  • bezboleśnie rozczesuje splątania
  • masuje skórę głowy
  • nie niszczy struktury włosa

Produkt został doceniony przez profesjonalistów i konsumentów z całego świata. Tangle Teezer jest dostępny także w Polsce, w najlepszych salonach fryzjerskich bądź w sprzedaży internetowej ceny wahają się od 39 do 79 zł :) są dostępne w różnych wariantach kolorystycznych. 

1 komentarz:

  1. Hmm to może coś dla mnie :) Strasznie mi się włosy plączą, więc może taka szczoteczka by mi się przydała:)

    OdpowiedzUsuń